رتبه برتر آزمایشگاه غدایی و دارویی گلستان

برترین آزمایشگاه در بین آزمایشگاه‌های پارک علم وفناوری سامانه راهبردی کشور

طی ارزیابی‌های صورت گرفته توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی، آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان موفق به کسب رتبه دوم در بین آزمایشگاه‌های پارک‌های علم و فناوری در کشور شد.به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی همه ساله بر اساس سه اصل مشتری‌مداری، فعالیت شبکه‌ای و کارکرد اقدام به یک ارزیابی در بین آزمایشگاه‌های عضو این شبکه در سراسر کشور می‌نماید که در مجموع امتیاز نهایی بدست می‌آید؛ بر اساس این امتیازبندی که اخیراً اعلام شد، رتبه آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان از حالت فعال به توانمند ارتقاء یافت.

در روزهای گذشته نیز، آزمایشگاه پارک علم وفناوری گلستان بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در بین آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی در استان، موفق به کسب رتبه نخست گردیده است. همچنین با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته در چندماه گذشته، آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان در حوزه های آشامیدنی و مواد غذایی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری برای فعالیت به عنوان آزمایشگاه همکار دانشگاه علوم پزشکی گلستان شد.

شایان ذکر است گام‌های بعدی این آزمایشگاه، پیاده‌سازی الزامات استاندارد ایزو 17025 جهت فعالیت به عنوان آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد و همچنین فعالیت به عنوان آزمایشگاه معتمد محیط زیست می‌باشد. آزمایشگاه پارک علم و فناوری گلستان در زمینه‌های تخصصی مختلف مهندسی شیمی، شیمی، داروسازی، میکروبیولوژی غذایی، مهندسی پلیمر، کشاورزی و مهندسی صنایع غذایی فعالیت و متقاضیان بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.GSTPARKLAB.COM و یا با شماره تلفن 01734533777 تماس حاصل فرمایند.